Oldalak

Keresés ebben a blogban

2011. június 27., hétfő

Fabőrönd a padlásról

A padlásokban az a jó, hogy mindig találsz valami érdekeset, pédául egy fából készült bőröndöt. Nagypapám nekem adta ezt a csodát, akkor még nem sejtette mire jó ez a régiség. Elsősorban szeretem ha természetes anyagok is vannak körülöttem, tetszenek a régi bőröndök, és persze nem utolsósorban emlékeztet a nagypapámra és a történeteire.
Nem volt sok munkám vele, csiszolás után lefestettem sötétbarnára.
 A mintát üvegfestéshez tartozó sablonokból választottam ki, majd szimpla grafit ceruzával átrajzoltam a bőröndre, végül átfestettem ecsettel.


Elég sötét ez a szín, hamarosan újból átfestem, s akkor már a megfelelő alapozás sem marad ki a sorból.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.