Oldalak

Keresés ebben a blogban

2011. június 26., vasárnap

Csomagolópapírból lámpabura

Ez a lámpabura volt az első kommolyabb csináld magad munkám, egy magazinból lestem el az ötletet. Igazából kértem egy kis segítséget apukámtól, hogy a két fémszálat rögzítse egymáshoz a tetején valamilyen technikával, vagyis összeforrasztotta pár perc alatt az előtte már meghajlított szálakat. Ez volt az első lépés, majd lefestettem festékkel, ami gyorsan megszáradt.

Ezt követte az időigényesebb munka: a csomagolópapírt cérna és tű segítségével a vázhoz varrtam. A végére elzsibbadtak az ujjaim, de megérte. A régi asztali lámpa új búrát kapott, s ezzel a szoba hangulata is megváltozott. Imádtam ezt a lámpát! Otthon minden adott volt a munkálatokhoz: szülinapi ajándék csomagolópapírja, tű, cérna, festék, fémszálak, egy régi lámpatest bura nélkül + egy szabad délután. A lámpa a fabőröndön kapott helyett az ágyam mellett. A következő bejegyzésben láthatod majd a bőröndöt is.:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.