Oldalak

Keresés ebben a blogban

2011. július 29., péntek

Újratervezés

Bizony sokszor szükség van újraterezésre az utakon kívül is. A mosógél kapszulák doboza remek alapanyag bármilyen tárolódoboz elkészítéséhez, csak le kell szedni a matricákat róla. Azt hittem egy kis sikálás után rögtön tiszta felületet kapok, de nem így történt. Biztosan van olyan oldószer, ami ezt az igen erős ragasztót leszedi, viszont én inkább az újratervezést választottam. "Legalább nem kell ragasztót használnom!" -  és már ki is gyulladt a kis égő a fejem fölött.:)









Ilyen a "csupasz" doboz.

Még a doboz tetetje is ragasztós maradt szerencsére!

1. Csomagolópapírból kivágtam egy darabot és rásimítottam.

2. Az árcímkéket tartó kis madzagokból keretet készítettem hozzá. Ragasztóval bekentem a papírt, majd rásimítottam a madzagot, a sarkainál kicsit hajtani kell rajta.


3. Az elejére is vágtam egy darabot a papírból.

4. Majd a háuljára is. Érdemes vonalzóval kimérni, így pontos lesz mindenhol.

5. Ilyen lett a végeredmény. :)


Ez csak egy lehetőség a sok közül. Mindenki a saját ízlése szerint el tudja készíteni.


A körömlakkokat tárolom benne, már régóta szükségem volt egy ilyenre.


Hamarosan jelentkezem egy másik verzióval, kizárólag férfiak számára. :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.