Oldalak

Keresés ebben a blogban

2011. március 24., csütörtök

Falióra újjáélesztése

Szerencsére nem fényképeztem le az eredeti faliórát, így is sokan emlékeznek az aranyszínű, karóra formát utánozó faliórákra. Egy szép napon szétszedtem az órát, csak a számlapot és a szerkezetet tartottam meg. Törékeny, sérülékeny tárgyak vásárlásakor elteszem a hungarocell darabokat, mivel könnyen formálhatóak és nagyon egyszerű velük bánni. Egy ilyen darabot használtam az óra "alapjának".  Kivágtam az óraszerkezet helyét, majd kiválasztottam egy csomagolópapírt, amit egyszerű papírragasztóval kentem be és simítottam rá az alapra. A szerkezetnek kialakított lyuknál egy sniccerrel kell kivágni a már felragasztott papírt.Végül a szerkezetet be kell csúsztatni a helyére, majd a másik oldalon a számlapot és a mutatókat rátekerni. Egy dologra kell nagyon ügyelni: pontosan vágjuk ki a lyukat, nehogy kiessen az óra a helyéről.
Akár hangulatnak, évszaknak, falszínnek megfelelően pár perc alatt átalakíthatjuk, csupán papírra és ragasztóra van szükségünk. Ennél a változatnál szándékosan kisebb az alap a számlapnál, természetesen lehet fordítva is.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.