Oldalak

Keresés ebben a blogban

2011. szeptember 12., hétfő

Őszi ajtódísz kötöződrótból

Ez már a harmadik bejegyzésem ajtódíszről, valószínűleg azért készítek ennyit, mert az amortizált lépcsőházat akarom elfeledni a küszöbön állva. :)
 
 Most vásároltam kötöződrótot, meglepetésemre nem is drága a koszorúalapokhoz képest.
 Gyűjtöttem az egyik parkból a lampionvirághoz hasonló virágokat. Az óriási fákon augusztusban még zölden virítanak, majd hirtelen arany és piros szín között váltakoznak, végül szeptemberben rozsdabarnává válnak. Ha fúj a szél azt hiszed hurrikán közeleg, olyan hangosan zörögnek. /Aki tudja a pontos nevét, kérem írja meg nekem!/







Készítettem egy alapot drótból a képen látható eszközök segítségével.


Az alapra ragasztópisztoly segítségével rögzítettem a szív alakú virágokat, amiket előtte ezüst spray-vel fújtam le..


Ez egy másik lehetőség: keményebb lapból vagy kartonból kell kivágni egy "gyűrűt", majd ráragasztani a virágokat.


Ennél a változatnál nem fújtam le spray-vel, natúr színeiben tündököl, a szélén a darabjaira bontott virágok a kis fekete bogyóival.

 Lehet napraforgót mintázó díszt is készíteni belőle. Drót az alap itt is, de csak a külső részére ragasztunk belőle. Egyszerű fonallal tekerjük körbe, majd a közepére is hajtsunk pár íves darabot a drótból.





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.