Oldalak

Keresés ebben a blogban

2011. augusztus 21., vasárnap

Parafa tábla "scrap"






Pár héttel ezelőtt magyar blogok körében futótűzként terjedt Eline Pellinkhof falra festett keresztszemes ötlete. Magam is nagyszerű dolognak tartom, kíváncsi voltam a többi munkájára is. Kiderült, hogy egy nagy csapatban dolgoznak, ezek a blogok tetszettek meg még a társaságukból:  BloGbloM és Peets scrapalbum. Felkeltette az érdeklődésemet ez a technika. A scrap szó több jelentéssel is bír: 'kis darab(ka)', 'újrafelhasználható (régi) holmi'. Ez tökéletesen beleillik az én kis világomba, de csak újrafelhasználásként. Hihetetlen sok mindent lehet vásárolni ehhez a hobbihoz, gyönyörű kompozíciókat hoznak létre a világ minden táján. Inspirációnak tökéletes, így sajátos kis stílusban alkalmaztam a parafa táblám befejezéséhez. Egy régebbi bejegyzésemet azzal zártam, hogy még gyűjtenem kell jó pár dugót a táblámhoz. Végül úgy döntöttem, feldobom egy-két színnel és ragasztok rá pár dolgot.

1. Szikével három vagy két részre vágjuk a dugókat.


2. Felragasztjuk a táblára folyékony ragasztóval, ragasztópisztollyal a legkönnyebb megcsinálni.


3. Első osztályosok technika papírkészletét vásároltam meg (ez nem vicc:)), kiválasztottam két pasztell lapot, plusz egy képeslapot daraboltam fel, majd ragasztottam rá a táblára.  Ez az "alap".



4. A párom ötlete volt a post-it tartó, szintén parafa dugóból vágta ki. Fekete filctollal egy régi kulcs mintáját rajzoltam a hiányos részre. Régi borítékokról szedtem le a bélyegeket, könnyen ment, tíz év elteltével ezek elengedik magukat.

5. Ez a sötét "darabka" egy farmer címkéje volt. A hátoldalára fehér hibajavító tollal írtam rá a mostanában oly kedves idézetünket. Talán ez elvonja a figyelmet a ferde dugókról:).

6. Jól mutat a fehér falon...

Előállítási költség: alacsony, egy csomag papír ára kb. 70-100 ft, egy 15 db-os post-it csomag 300-400 ft. A többi újrafelhasználható holmi.
Elkészítési idő: kb. 1-2 óra + tervezés, gyűjtögetés.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.